Adam Majcherczyk ul. Burmistrzów Zawilskich 37, 37-300 Leżajsk, podkarpackie tel: 17 242 70 25, kom: 604 913 772
Pracujemy i odbieramy telefony od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00

Zawory EGR

Usuwanie, czyszczenie i regeneracja zaworu EGR, który odpowiada za recyrkulację gazów spalinowych.

czytaj dalej »

Procedura usunięcia DPF

Komputerowa diagnostyka

Przed rozpoczęciem usuwania filtra DPF konieczne jest przeprowadzenie komputerowej diagnostyki potwierdzającej konieczność usunięcia filtra cząstek stałych.
Pierwszy i zazwyczaj bardzo pracochłonny etap to wymontowanie filtra FAP lub DPF z samochodu. Zabieg ten może zająć nawet kilka godzin ze względu na skorodowane śruby układu wydechowego.

Wyjęcie wkładu filtra z odudowy przypominającej tłumik

Obudowa filtra jest rozcinana tak, aby możliwe było wyjęcie ze środka wkładu. Jeżeli wraz z filtrem w obudowie jest też katalizator, to i on przeważnie jest usuwany.

Po usunięciu filtra obudowa imituje obecność urządzenia, aby nie wzbudzać podejrzeń na badaniach technicznych. W przypadku gdzy obudowa filtra musi zostać rozcięta spawy są szlifowane i malowane, aby ślady ingerencji były jak najmniej widoczne.

Przeprogramowanie sterownika silnika ECU

Samo fizyczne usunięcie filtra niewiele by dało, gdyż czujniki wykryją jego brak. Dlatego w komputerze wyłączana jest procedura obsługi filtra.

Sam usunąłeś filtr, kontrolki dalej świecą?

Jeśli sam usunąłeś filtr DPF, a samochód nadal zachowuje się dziwnie, zaś kontrolki sygnalizujące błąd DPF lub inne błędy się ciągle świecą - przyjedź do nas na samo wyprogramowanie filtra cząstek stałych ze sterownika.

Usuwamy filtry profesjonalnie, auto po modyfikacji zachowuje się tak jakby zostało wyprodukowane bez filtra. Nie stosujemy emulatorów oraz nie używamy programu ECUsafe2.

Dlaczego warto nas wybrać?
Inne firmy pracują na pirackim oprogramowaniu, co może spowodować uszkodzenie komputera pojazdu po 10 000 km. My działamy na oryginalnym oprogramowaniu i samochody modyfikowane u nas nie ulegają awariom.
Ważne: Nie wszystkie warsztaty potrafią to zrobić profesjonalnie, my to potrafimy i udzielamy 3 lata gwarancji!

3 lata gwarancji

Test przeprowadzony przez magazyn Motor

Przeprowadziliśmy test zadymienia spalin w aucie z usuniętym filtrem DPF i wynik (0,26 m-1) nawet nie zbliżył się do limitu określonego przepisami (maks. 1,5 m-1). Badanie zadymienia spalin nie jest w stanie wykazać braku filtra, gdyż obecnie obowiązujący limit (1,5 m-1) został ustanowiony dla wszystkich turbodiesli jeszcze zanim pojawiły się filtry cząstek stałych.